Публікація: Економіка і маркетинг: практикум
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Містить теоретичний матеріал із основних тем дисципліни «Економіка і маркетинг» та наведені тести для опанування практикою специфічних розрахунків із застосуванням маркетинго-вої інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу економіко-маркетингових заходів впливу на ринок. Призначений для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері економіки і маркетингу підприємства.
Опис
Бібліографічний опис
Посохов І. М. Економіка і маркетинг: практикум : навч. посібник / І. М. Посохов, В. Г. Дюжев, Т. О. Погорєлова ; ред. І. М. Посохов ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – [2-е вид., доп. і перероб.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – 132 с.