Публікація:
Економіка і маркетинг: практикум

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Містить теоретичний матеріал із основних тем дисципліни «Економіка і маркетинг» та наведені тести для опанування практикою специфічних розрахунків із застосуванням маркетинго-вої інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу економіко-маркетингових заходів впливу на ринок. Призначений для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері економіки і маркетингу підприємства.

Опис

Ключові слова

підприємництво, фонди виробничі, фонди оборотні, потужність виробнича, плата заробітна, персонал, витрати, доходи, рентабельність, собівартість, продукція, ціноутворення, діяльність інвестиційна, політика товарна, політика цінова, політика комунікацій, політика розподілу

Бібліографічний опис

Посохов І. М. Економіка і маркетинг: практикум : навч. посібник / І. М. Посохов, В. Г. Дюжев, Т. О. Погорєлова ; ред. І. М. Посохов ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – [2-е вид., доп. і перероб.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – 132 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в