Публікація:
Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства

Ескіз

Дата

2010

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ДД "Папірус"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, інструменти управлінські, розвиток підприємства

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства / Д. В. райко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-1 жовтня 2010 р., м. Суми. – Суми : ДД "Папірус", 2010.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в