Публікація:
Формування конкурентних переваг на засадах бенчмаркінгу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський державний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Формування конкурентних переваг на засадах бенчмаркінгу / А. І. Яковлєв, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 5-ї міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня - 1 жовтня 2011 р. – Суми : ТОВ "ТД "Папірус", 2011. – С. 237-241.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в