Публікація:
Роль соціальних мереж у формуванні іміджу та репутації бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Державний торговельно-економічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Лучинський М. В. Роль соціальних мереж у формуванні іміджу та репутації бренду / Лучинський Максим, Косенко Олександра // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 14 березня 2024 р. / ред. кол.: Анатолій Мазаракі [та ін.]. – Київ : ДТЕУ, 2024. – С. 337-339.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в