Публікація:
Штучний інтелект як цифровий інструмент ефективного функціонування бізнесу

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний університет "Києво-Могилянська академія"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

штучний інтелект, цифрові інструменти, бізнес, функціонування бізнесу, цифрові технології, CRM-системи

Бібліографічний опис

Шматько Н. М. Штучний інтелект як цифровий інструмент ефективного функціонування бізнесу / Шматько Н. М., Яковенко С. В. // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 2. – C. 407-410.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в