Публікація:
Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг"

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївна
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївна
dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівна
dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned2023-05-12T09:56:21Z
dc.date.available2023-05-12T09:56:21Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractПриєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист кваліфікаційної дипломної роботи на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Маркетинг – це галузь діяльності підприємства, що спрямована на дослідження потреб споживачів та їх задоволення найкращими у порівнянні з конкурентами способами. Маркетинг охоплює використання комплексу методів і інструментів, за допомогою яких підприємство вивчає ситуацію на ринку та впливає на ринок. Тому здобувачі, що завершують цикл навчання за освітньо-професійною програмою « Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» першого рівня (бакалавр), повинні добре знати та вміти використовувати маркетинговий інструментарій впливу на попит товарів та послуг, обґрунтовувати маркетингові заходи, що пропонуються, з точок зору досягнення стратегічних цілей організації та підвищення ефективності її функціонування. При виконанні кваліфікаційної (дипломної) роботи здобувач повинен продемонструвати теоретичні знання та практичні навички у розв’язанні завдань дослідження маркетингового середовища та розробки маркетингового комплексу для певної організації (підприємства, установи тощо). Ці методичні вказівки визначають вимоги до змісту, процесу виконання та процедури захисту кваліфікаційної роботи, а також критерії її оцінки. При цьому організація виконання та захисту роботи має забезпечити можливість об’єктивного та прозорого встановлення відповідності підготовки випускника вимогам, які висуває сфера його майбутньої професійної діяльності.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад.: Д. В. Райко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 28 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65054
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectекономіка
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjectринок праці
dc.subjectспоживачі
dc.subjectнавчальний процес
dc.titleМетодичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2023_Marketynh.pdf
Розмір:
432 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
10.82 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: