Публікація:
Визначення та сфера застосування реклами на місці продажу

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівна
dc.contributor.authorХоробрих, А. А.
dc.date.accessioned2024-06-06T16:17:51Z
dc.date.available2024-06-06T16:17:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМірошник М. В. Визначення та сфера застосування реклами на місці продажу / М. В. Мірошник, А. А. Хоробрих // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 838.
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78149
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectPOS-реклама
dc.subjectзбут товару
dc.subjectпокупець
dc.subjectбренд
dc.titleВизначення та сфера застосування реклами на місці продажу
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2024_Miroshnyk_Vyznachennia.pdf
Розмір:
3.92 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: