Публікація:
Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"

dc.contributor.authorГамбаров, Леонід Арамовичuk
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-21T08:31:30Z
dc.date.available2014-02-21T08:31:30Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractЗдійснено моделювання бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами, в рамках якого представлено комплекс економіко-математичних моделей щодо визначення взаємовідносин підприємства, партнерів, споживачів у складі системи «споживач – підприємство – партнер» з урахуванням умов конкуренції та розрахунку бюджету комунікацій підприємства, який дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює та здійснювати вибір стратегії інформаційної взаємодії.uk
dc.description.abstractCarried out simulations of the budget information exchange with partners and customers, in which the complex of economic and mathematical models to determine the relations between companies, partners and customers in the system "user-to-business - a partner", according to the conditions of competition and budget calculation communications company that allows you to define the level of business profits, depending on its competitiveness and attractiveness of the relationship and the willingness of partners and customers at various levels, with whom the company is working to make a choice and communication strategies.en
dc.identifier.citationГамбаров Л. А. Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер" / Л. А. Гамбаров, Д. В. Райко // Вісник СНУ. – 2012. – № 2 (173). – С. 300-312.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4314
dc.language.isouk
dc.publisherСхідноукраїнський національний університетuk
dc.subjectмодель економічно-математичнаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectпривабливість бізнесоваuk
dc.subjectобмін інформацієюuk
dc.titleМоделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"uk
dc.titleModeling the interaction between the enterprise budget information in the system "user-to-business - a partner"en
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Modeliuvannia biudzhetu_2012.pdf
Розмір:
902.63 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: