Публікація:
Управління маркетинговою діяльністю як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах євроінтеграції

Ескіз

Дата

2021

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ Видавництво "Точка"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Розглянуто сутність, зміст та особливості формування і успішної реалізації маркетингової стратегії на вітчизняних підприємствах в умовах інтенсифікації євроінтеграційних процесів як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств.
The entity, content reviewed and peculiarities of formation are considered, successful implementation of marketing strategy at domestic enterprises in conditions of intensification of European integration processes as a factor of increasing competitiveness of enterprises are considered.

Опис

Ключові слова

управління, маркетингова діяльність, конкурентоспроможність, євроінтеграція, креативний маркетинг, комплекс маркетингу, management, marketing activity, competitiveness, European integration, creative marketing, marketing complex

Бібліографічний опис

Маковоз О. С. Управління маркетинговою діяльністю як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах євроінтеграції / О. С. Маковоз, Я. Р. Коц // Креативність, підприємництво, інновації: управлінські та освітні тренди майбутнього (IMPULSE 2021) : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 червня 2021 р. / гол. ред. О. В. Ярмош. – Харків : ТОВ Видавництво "Точка", 2021. – С. 25-28.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced