Публікація:
Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T11:45:10Z
dc.date.available2014-02-18T11:45:10Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationРайко Д. В. Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Стратегія інноваційного розвитку економіки та актуальні проблеми менеджмент-бізнес освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практич. конф. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectвзаємодія інформаційнаuk
dc.subjectефективність економічнаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectобмін ресурсамиuk
dc.titleПроблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачамиuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia vydiv_2009.pdf
Розмір:
137.04 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: