Публікація: Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ВТД "Університетська книга"
Анотація
Розглянуто сутність концепції маркетингу партнерських відносин, виявлені особливості маркетингу освітніх послуг в Україні, а також надані пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі на засадах маркетингу партнерських відносин.
Essence conception of marketing of partner relations is in-process considered, the features of marketing of educational services are exposed in Ukraine, and also given suggestion in relation to organization of educational and educate process in higher educational establishment on principles of marketing of partner relations.
Essence conception of marketing of partner relations is in-process considered, the features of marketing of educational services are exposed in Ukraine, and also given suggestion in relation to organization of educational and educate process in higher educational establishment on principles of marketing of partner relations.
Опис
Бібліографічний опис
Заруба В. Я. Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 4, т. 2. – С. 66-73.