Публікація:
Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ВТД "Університетська книга"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Розглянуто сутність концепції маркетингу партнерських відносин, виявлені особливості маркетингу освітніх послуг в Україні, а також надані пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі на засадах маркетингу партнерських відносин.
Essence conception of marketing of partner relations is in-process considered, the features of marketing of educational services are exposed in Ukraine, and also given suggestion in relation to organization of educational and educate process in higher educational establishment on principles of marketing of partner relations.

Опис

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 4, т. 2. – С. 66-73.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в