Публікація: Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів
Дата
2015
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, молочні вироби, ринок, йогурт, споживачі
Бібліографічний опис
Тарасенко І. Ю. Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів / І. Ю. Тарасенко, Д. В. Райко // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф. (07-09 квітня 2015 р.) : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 145.