Публікація:
Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг послуг"

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-08-08T16:21:15Z
dc.date.available2023-08-08T16:21:15Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractСамостійна робота є важливою складовою у підготовці кваліфікованого фахівця, конкурентоспроможного на ринку праці, здатного до компетентної професійної діяльності на рівні світових стандартів. Самостійна робота є одним з компонентів навчального процесу, важливим чинником, що формує вміння навчатися, сприяє активізації засвоєння знань. Самостійна робота є основним засобом опанування навчального матеріалу у позааудиторний час. Значно підвищується значення та статус самостійної роботи при введенні кредитно-модульної технології навчання, за якою скорочується обсяг аудиторної роботи. Головна мета самостійної пізнавальної діяльності здобавачів – навчитися індивідуально здобувати, оновлювати та поповнювати знання, плідно використовувати їх під час навчання та в подальшій професійній діяльності. Самостійна робота базується на принципах розвиваючого навчання, відбувається без безпосередньої участі викладача, але під його керівництвом. У процесі самостійної роботи реалізується основна функція навчального процесу – одержання здобувачем максимального обсягу знань, їх закріплення і перетворення у стійкі вміння і навички. Самостійна робота над навчальною дисципліною «Маркетинг послуг» включає: - опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу; - вивчення окремих тем або питань, які передбачено для самостійного опрацювання; - підготовку до виступу на семінарському занятті; - вирішення та письмове оформлення задач, схем, діаграм, інших робіт графічного характеру; - підготовку конспектів навчальних чи наукових текстів; - збір інформації для виконання індивідуального завдання; - виконання тестових завдань тощо. Окремі питання, які включені до лекційного курсу, потребують більш детального і глибокого вивчення. Самостійна робота полягає у вивченні та опрацюванні основної і додаткової літератури, законодавчих та нормативних документів, виконанні практичних завдань. Самостійна робота сприяє успішному засвоєнню програмного матеріалу з навчальної дисципліни «Маркетинг послуг», дає можливість опанувати важливі вміння з здобуття та розширення професійного світогляду, одержати практичні навички.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг послуг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 56 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67873
dc.language.isouk
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectекономічна діяльність
dc.subjectпідприємницька діяльність
dc.subjectмаркетинг готельних послуг
dc.subjectмаркетинг туристичних послуг
dc.subjectмаркетинг страхових послуг
dc.subjectмаркетинг банківських послуг
dc.titleМетодичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг послуг"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
prohramy_2023_Marketynh_posluh.pdf
Розмір:
302.94 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
10.82 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: