Публікація:
Проведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівлі

dc.contributor.authorБорисюк, О. Ю.uk
dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.date.accessioned2017-01-13T18:38:04Z
dc.date.available2017-01-13T18:38:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБорисюк О. Ю. Проведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівлі / О. Ю. Борисюк, О. М. Кітченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 95-97.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26212
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.subjectринкові стратегіїuk
dc.subjectметод опитуванняuk
dc.subjectметод фокус-групuk
dc.titleПроведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівліuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Borysiuk_Provedennia_marketynhovykh_2016.pdf
Розмір:
208.57 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: