Публікація: Маркетинговий інструментарій управління конкурентоспроможністю підприємства
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Текст лекцій присвячено обгрунтуванню й подальшому розвитку теоретичних, методичних положень і методичного забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства. Обгрунтовано та запропоновано: концепцію стратегічного управління конкурентоспроможністю та розвитку маркетингової діяльності підприємства, стрижнем якої є визначення та врахування чинників зовнішнього та внутрішнього середовища; підхід до формування маркетингових стратегій підприємства, підгрунтям якого є складова щодо конкурентоспроможності підприємства. Текст лекцій призначений для здобувачів закладів вищої освіти спеціальності D5 "Маркетинг", може бути корисним для фахівців маркетингових відділів підприємств, які займаються питаннями управління конкурентоспроможністю підприємства та аспектами розвитку їх маркетингової діяльності.
Опис
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Маркетинговий інструментарій управління конкурентоспроможністю підприємства [Електронний ресурс] : текст лекцій / Райко Д. В., Романчик Т. В. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2025. – 119 с.
