Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті пропонується комплекс заходів, які направлені на розвиток брендингової політики промислового підприємства для підвищення його конкурентних позицій на ринку на основі аналізу маркетингового середовища, а також аналізу зовнішніх чинників, що впливають на ефективність діяльності підприємства. Зроблено обгрунтування ефективності основних напрямків брендингової політики які направлені на розвиток бренду та підвищення його рейтингу.
Complex of measures, directed on industrial enterprise branding policy development is offered in this article. This complex is made for the increasing of industrial enterprise market positions with the help of marketing environment analysis, and also analysis of external factors, affecting on the enterprise activity efficiency. The ground of the branding policy main directions efficiency directed on the brand development and increasing of its rating is given in this article.

Опис

Ключові слова

управління брендом, товарні бренди, промислові підприємства, дисбаланс, marketing, brand-capital, commodity brands

Бібліографічний опис

Воліков В. В. Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 51 (957). – С. 31-37.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в