Економічна оцінка бренду в контексті оцінки вартості бізнесу компанії
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Дана стаття присвячена аналізу основних методів оцінки вартості бренду. Визначено наскільки точними, об'єктивними і корисними в контексті управління вартістю компанії є найбільш відомі методи оцінки вартості бренду.
This article analyzes the main methods of brand valuation. Determine how correct, objective and useful in the context of value management companies are the most well-known methodology for assessing the value of the brand.
This article analyzes the main methods of brand valuation. Determine how correct, objective and useful in the context of value management companies are the most well-known methodology for assessing the value of the brand.
Опис
Ключові слова
методики оцінки бренду, підходи оцінки бренду, маркетингові рішення, діяльність компанії, роялті, дисконтовані майбутні прибутки
Бібліографічний опис
Кобєлєв В. М. Економічна оцінка бренду в контексті оцінки вартості бізнесу компанії / В. М. Кобєлєв, А. В. Меглій // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 8. – С. 53-57.