Выбор и обоснование параметров электромеханических узлов системы непосредственного впрыскивания бензина автомобильного двигателя
Дата
2011
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
В статті розглянута розроблена математична модель, яка дозволяє виконувати електроконструктивний розрахунок електромеханічних вузлів системи безпосереднього впорскування бензину, в тому числі електромагнітного привода прямої дії електрокерованою форсункою с урахуванням гідродинамічних процесів в системі.
In article is considered designed mathematical model, allowing execute electroconstructive calculation of the electromechanic nodes of the system direct supply benzine, including electromagnetic drive first-motion electrooperated injectors with provision for hydrodynamic of the processes in system.
In article is considered designed mathematical model, allowing execute electroconstructive calculation of the electromechanic nodes of the system direct supply benzine, including electromagnetic drive first-motion electrooperated injectors with provision for hydrodynamic of the processes in system.
Опис
Ключові слова
бензиновый двигатель, непосредственный впрыск, система топливоподачи, ферромагнитный магнитопровод, электромагнитная форсунка
Бібліографічний опис
Пойда А. Н. Выбор и обоснование параметров электромеханических узлов системы непосредственного впрыскивания бензина автомобильного двигателя / А. Н. Пойда, Д. Г. Сивых, Р. Н. Карсекин // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Транспортное машиностроение. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2011. – № 18. – С. 125-129.