Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm
Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".
Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.
Переглянути
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Алгоритмізація розрахунково-експериментальних досліджень(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ткачук, Микола Анатолійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Миколайович; Хлань, Олександр Володимирович; Малакей, Андрій Миколайович; Шуть, Олександр Юрійович; Заворотній, Антон ВалерійовичДокумент Жорсткість контактних сполучень в універсальних збірних пристосуваннях із урахуванням податливості поверхневого шару(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ткачук, Микола Миколайович; Грабовський, Андрій Володимирович; Саверська, М. С.; Ткачук, Микола Анатолійович; Васильченко, Д. Р.Документ Застосування магнітореологічних еластомірів у системах підресорювання транспортних засобів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон ОлеговичДокумент Анализ влияния конструкции мелколесных дифференциалов на сопротивление криволинейному движению полноприводного автомобиля по дорогам с твердым покрытием(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Веретенников, Евгений Александрович; Мормило, Я. М.Документ Математичне і комп'ютерне моделювання поведінки сегментів поперекового відділу хребта після ендопротезування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Веретельник, Олег Вікторович; Ткачук, Микола Миколайович; Попов, А. І.; Диннік, О. А.; Тимченко, І. Б.Документ Колесо з підвищеним демпфіруванням(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маслієв, Антон Олегович; Дущенко, Владислав ВасильовичДокумент Роль цифрових двійників високотехнологічних машинобудівних виробів у впровадженні CALS-концепції в машинобудування України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-05-25) Скворчевський, Олександр ЄвгеновичВідновлення та модернізація українського машинобудування неможлива без впровадження сучасних інформаційних технологій і систем, зокрема концепція Continuous Acquisition and Lifecycle Support (CALS-концепції) CALS-концепція охоплює широке коло питань організації виробництва та супроводження життєвих циклів високотехнологічних машинобудівних виробів. З іншого боку відновлення та розвиток українського машинобудування має іти із впровадженням основних концепцій Індустрії 4.0+, серед яких важливе місце посідають цифрові двійники (Digital Twins). Метою дослідження є виявлення напрямків пришвидшення процесу впровадження CALS-концепції у високотехнологічне машинобудування України шляхом створення та використання цифрових двійників високотехнологічних машинобудівних виробів. Показано, що цифрові двійники високотехнологічних машинобудівних виробів, як їх цифрові копії, які формуються на різних етапах їх життєвих циклів, є логічним розвитком основних положень CALS-концепції.Документ Comparative analysis of current approaches to digital twins of electro-hydraulic mechatronic systems creations(Hydraulics and Pneumatics Research Institute, Bucharest, Romania, 2023-11-10) Skvorchevsky, Alexander EvgenievichThe aim of this study is to identify approaches and principles for creating digital twins of electrohydraulic mechatronic systems. The aim of the study was achieved by bibliometric analysis and systematic review for identification approaches and principles of creating digital twins of various electro-hydraulic mechatronic systems in all stages of their life cycles. As a result of the research, publications were systematized in accordance with the approaches and methods proposed in them for creating digital twins of electrohydraulic mechatronic systems and their elements. Namely, which stages of the life cycles of electrohydraulic mechatronic systems are covered by the approaches and methods proposed in publications. During the bibliometric analysis, no publications were identified that would offer a systematic methodology for creating different types of digital twins of electrohydraulic mechatronic systems at all stages of their life cycles. Thus, the creation of such a systematic methodology is an important scientific and practical task.Документ The possibilities evaluation of replacing electro-hydraulic actuators with planetary roller screws linear actuators(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-05-24) Skvorchevsky, Alexander EvgenievichFor decades, electromechanical and electrohydraulic actuators have competed with each other. Despite the significant advantages of electromechanical actuators, firstly the absence of possible oil leaks, and the conversion of electrical energy directly into mechanical energy, in many industries they could not compete with electro-hydraulic actuators due to the high-power density of the latter. Also, the advantages of electro-hydraulic actuators include the possibility of damping shocks and vibrations that occur in equipment and heavy-duty machines.Документ Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Основи автоматичного управління"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Костяник, Ірина Віталіївна; Істомін, Олександр Євгенійович; Сівих, Дмитро ГеоргійовичСучасним спеціалістам з прикладної механіки та галузевого машинобудування для успішного освоєння нової техніки необхідні міцні теоретичні знання в галузі теорії автоматичного керування, на базі якої створюються сучасні автоматичні системи. У зв’язку з виникненням та розвитком автоматичних систем з’явилася й галузь науки, що займається їх вивченням – автоматика. Автоматика є прикладною науковою дисципліною, яка вивчає принципи побудови та методи розрахунку автоматичних систем. Значну частину автоматики становить теорія автоматичного керування, яка склада ється з двох основних розділів – аналіз систем автоматичного керування і синтез систем автоматичного керування. Аналіз систем автоматики – це вивчення її властивостей; тобто дослідження існуючої системи. Синтез систем автоматики направлений на створення нових її варіантів. Метою вивчення дисципліни є надання студентам базових знань з ос нов теорії автоматичного керування, що складається з наступних основних частин: принципи побудови, методи аналізу і стійкість лінійних стаціонарних систем автоматичного керування (САК); дослідження характеристик агрегатів і стійкості САК транспортних засобів. Для закріплення вивчення теоретичного матеріалу передбачено комплекс лабораторних робіт, алгоритм проведення яких надано в методичних вказівках. В процесі виконання лабораторних робіт студенти засвоюють методику дослідження лінійних систем автоматичного керування. При цьому необхідно вміння застосовувати знання таких основних розділів курсу, як «Елементи та ланки систем автоматичного керування», «Передавальні функції динамічних ланок», «Часові характеристики динамічних ланок», «Частотні характеристики динамічних ланок», «Стійкість лінійних систем автоматичного керування».