Формування інноваційного потенціалу малого торгового підприємства з метою забезпечення стійкої конкурентної переваги
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
На сьогодні ключовим напрямком розвитку економіки є інноваційна діяльність. Провідну роль у генерації та розповсюдженні інновацій відіграють малі підприємства. В Україні серед малих підприємств, зазвичай приватної власності, велика частка належить торговельній галузі. Однак наукових праць з інноваційної діяльності торгових підприємств практично немає. Дана стаття присвячена питанням створення стійкої конкурентної переваги малого торгового підприємства на основі формування інноваційного потенціалу.
At present the key direction of economic development is innovational activity. The leading role in generation and dissemination of innovations is played by small businesses. In Ukraine a big number of small businesses, usually by private property, are trade enterprises. However there are not enough scientific works devoted to innovational activity of small trade businesses. This article is dedicated to creation of small trade business sustainable competitive advantage by forming of innovational potential.
At present the key direction of economic development is innovational activity. The leading role in generation and dissemination of innovations is played by small businesses. In Ukraine a big number of small businesses, usually by private property, are trade enterprises. However there are not enough scientific works devoted to innovational activity of small trade businesses. This article is dedicated to creation of small trade business sustainable competitive advantage by forming of innovational potential.
Опис
Ключові слова
малі торговельні підприємства, бенчмаркінг, франчайзинг, бренд-стратегія, кайдзен, innovational potential, sustainable competitive advantage, trade business, benchmarking, franchising, brand strategy, kaizen
Бібліографічний опис
Віхляєва С. І. Формування інноваційного потенціалу малого торгового підприємства з метою забезпечення стійкої конкурентної переваги / С. І. Віхляєва, А. Ю. Горбач // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 4 (1047). – С. 3-9.