Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв'язку за допомогою штучних нейронних мереж

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

Метою дослідження є сегментація споживачів та виявлення взаємозв’язків мі економіко-демографічними характеристиками респондентів та їх поведінкою на ринку. В даній роботі виконується анкетування 230 респондентів, які є споживачами засобів мобільного зв’язку. Результати анкетування проаналізовані за допомогою штучної нейронної мережі Кохонена, що самоорганізується. Отримані результати представлені візуально за допомогою метода паралельних координат.
The primary focus of the research concentrates on consumers and the relationship between interconnection of economic and demographic activities of the respondents and their behavior in the marketplace. This questionnaire is designed for 230 respondents who are consumers of mobile communication. The results of the questionnaire have been analyzed by using the self-organizing artificial neural network of Kohonen as the instrument. The data can be seen by referring to parallel coordinates as the visual instrument.

Description

Citation

Дорофєєв Ю. І. Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв'язку за допомогою штучних нейронних мереж / Ю. І. Дорофєєв, К. С. Булавіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 32. – С. 27-32.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By