Закон нормального розподілу випадкової величини усталеного сповільнення автомобіля
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НТУ "ХПІ"
Abstract
На даний час в Україні відсутні чіткі рекомендації для експертів–автотехників з оцінки ефективності гальмування автомобілів, обладнаних антиблокувальною системою гальм. Тому в експертів виникає питання щодо правильності оцінки ефективності гальмування таких автомобілів за відомими експертними методиками, які не враховують наявність чи відсутність у конструкції гальм антиблокувальної системи. У роботі запропоновано процес гальмування автомобіля розглянути, як стохастичний фізичний об’єкт, оскільки його характеристики носять випадковий характер. Статистична гіпотеза сформована на основі аналізу зібраної вихідної інформації шляхом випробувань вісімнадцяті моделей різних марок сучасних легкових автомобілів. Доведена гіпотеза про те, що випадкова величина усталеного сповільнення легкових автомобілів, які обладнанні антиблокувальною системою гальм, підпорядковується нормальному закону розподілу.
Currently in Ukraine there are no clear recommendations for experts to assess the effectiveness of braking vehicles equipped with anti–lock brakes. It is known that the exact values of the parameters of the vehicle braking performance can be obtained during the investigative experiment. However, the car after a traffic accident can have such damage, which will not allow to carry out the necessary measurements. Therefore, experts question the correctness of the performance evaluation of such vehicles by known expert techniques that do not take into account the presence or absence in the construction of anti–lock brakes.
Currently in Ukraine there are no clear recommendations for experts to assess the effectiveness of braking vehicles equipped with anti–lock brakes. It is known that the exact values of the parameters of the vehicle braking performance can be obtained during the investigative experiment. However, the car after a traffic accident can have such damage, which will not allow to carry out the necessary measurements. Therefore, experts question the correctness of the performance evaluation of such vehicles by known expert techniques that do not take into account the presence or absence in the construction of anti–lock brakes.
Description
Citation
Сараєв О. В. Закон нормального розподілу випадкової величини усталеного сповільнення автомобіля / О. В. Сараєв // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 10 (1119). – С. 70-82.