Закон нормального розподілу випадкової величини усталеного сповільнення автомобіля
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
На даний час в Україні відсутні чіткі рекомендації для експертів–автотехників з оцінки ефективності гальмування автомобілів, обладнаних антиблокувальною системою гальм. Тому в експертів виникає питання щодо правильності оцінки ефективності гальмування таких автомобілів за відомими експертними методиками, які не враховують наявність чи відсутність у конструкції гальм антиблокувальної системи. У роботі запропоновано процес гальмування автомобіля розглянути, як стохастичний фізичний об’єкт, оскільки його характеристики носять випадковий характер. Статистична гіпотеза сформована на основі аналізу зібраної вихідної інформації шляхом випробувань вісімнадцяті моделей різних марок сучасних легкових автомобілів. Доведена гіпотеза про те, що випадкова величина усталеного сповільнення легкових автомобілів, які обладнанні антиблокувальною системою гальм, підпорядковується нормальному закону розподілу.
Currently in Ukraine there are no clear recommendations for experts to assess the effectiveness of braking vehicles equipped with anti–lock brakes. It is known that the exact values of the parameters of the vehicle braking performance can be obtained during the investigative experiment. However, the car after a traffic accident can have such damage, which will not allow to carry out the necessary measurements. Therefore, experts question the correctness of the performance evaluation of such vehicles by known expert techniques that do not take into account the presence or absence in the construction of anti–lock brakes.
Currently in Ukraine there are no clear recommendations for experts to assess the effectiveness of braking vehicles equipped with anti–lock brakes. It is known that the exact values of the parameters of the vehicle braking performance can be obtained during the investigative experiment. However, the car after a traffic accident can have such damage, which will not allow to carry out the necessary measurements. Therefore, experts question the correctness of the performance evaluation of such vehicles by known expert techniques that do not take into account the presence or absence in the construction of anti–lock brakes.
Опис
Ключові слова
дорожньо-транспортна пригода, гальмування, статистика, закон, road accident, braking, test, delay, statistics, distribution
Бібліографічний опис
Сараєв О. В. Закон нормального розподілу випадкової величини усталеного сповільнення автомобіля / О. В. Сараєв // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 10 (1119). – С. 70-82.