Врахування поточного технічного стану автомобільного двигуна в прийнятті рішень щодо виконання профілактичних та відновлювальних робіт
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті описана методика визначення поточного технічного стану автомобільного двигуна на основі автоматизованого інтелектуально–експлуатаційного моніторингу. Така методика направлена на забезпечення оперативного визначення технічного стану двигуна в процесі експлуатації та допомоги в прийнятті обґрунтованих експлуатаційних рішень щодо виконання профілактичних чи відновлювальних робіт на основі комплексних експлуатаційних показників. Приведена ієрархічна структура та методика ідентифікації типових несправностей двигуна.
The article describes a method of determining the current technical condition of the engine based on automated intellectual and operational monitoring. This technique is aimed at providing an operational definition of a technical condition of the engine during operation and assistance in making informed operational decisions on the implementation of preventive or restorative work. Proposed to classify the fault of the automobile engine through the levels. This allows you to create a hierarchical structure that takes into account that a number of individual faults can be replaced with a single time fault. Each level of the fault corresponds to a certain level of monitoring objects are distributed engine. The General algorithm for the identification of faults, which shows the sequence of automatic actions to create a diagnostic model.
The article describes a method of determining the current technical condition of the engine based on automated intellectual and operational monitoring. This technique is aimed at providing an operational definition of a technical condition of the engine during operation and assistance in making informed operational decisions on the implementation of preventive or restorative work. Proposed to classify the fault of the automobile engine through the levels. This allows you to create a hierarchical structure that takes into account that a number of individual faults can be replaced with a single time fault. Each level of the fault corresponds to a certain level of monitoring objects are distributed engine. The General algorithm for the identification of faults, which shows the sequence of automatic actions to create a diagnostic model.
Опис
Ключові слова
технічна експлуатація, моніторинг, несправність, клас, параметр, technical maintenance, monitoring, technical condition
Бібліографічний опис
Сахно В. П. Врахування поточного технічного стану автомобільного двигуна в прийнятті рішень щодо виконання профілактичних та відновлювальних робіт / В. П. Сахно, Ю. Ю. Кукурудзяк // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 10 (1119). – С. 132-137.