Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Класичний приватний університет
Анотація
У статті проаналізовано проблему використання сучасними викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено кількісну та якісну інтерпретацію результатів анкетування студентів. Зроблено висновок, що загальною тенденцією у ВТНЗ лишається недостатнє використання активних методів навчання викладачами.
In the article the problem of the use of modern methods of training teachers active in the higher technical school. The quantitative and qualitative interpretation of the survey results of students. It is concluded that the general trend in is insufficient use of active teaching methods teachers.
In the article the problem of the use of modern methods of training teachers active in the higher technical school. The quantitative and qualitative interpretation of the survey results of students. It is concluded that the general trend in is insufficient use of active teaching methods teachers.
Опис
Ключові слова
освіта вища, студент, діяльність пізнавальна, взаємодія, анкетування, матеріал навчальний, розуміння, підготовка професійна, процес навчальний, teaching methods, questionnaire
Бібліографічний опис
Резнік С. М. Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі / С. М. Резнік // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – Вип. 30. – С. 582-586.