Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

У статті проаналізовано проблему використання сучасними викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено кількісну та якісну інтерпретацію результатів анкетування студентів. Зроблено висновок, що загальною тенденцією у ВТНЗ лишається недостатнє використання активних методів навчання викладачами.
In the article the problem of the use of modern methods of training teachers active in the higher technical school. The quantitative and qualitative interpretation of the survey results of students. It is concluded that the general trend in is insufficient use of active teaching methods teachers.

Опис

Ключові слова

освіта вища, студент, діяльність пізнавальна, взаємодія, анкетування, матеріал навчальний, розуміння, підготовка професійна, процес навчальний, teaching methods, questionnaire

Бібліографічний опис

Резнік С. М. Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі / С. М. Резнік // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – Вип. 30. – С. 582-586.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в