Управління репутаційними ризиками в діяльності підприємства
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті розглянуті теоретичні основи поняття репутаційного ризику та організації управління
репутаційними ризиками (стратегії, тактики, основні етапи та методи управління), розглянуто потенційні небезпеки для репутації фірми та алгоритм управління репутаційними ризиками. Таким чином проблема управління ризиками вирішується виключно впровадженням комплексної технології управління ризиками, яка зачіпає всі аспекти діяльності компанії. Розробка програми цільових заходівщодо управління ризиком на рівні підприємства забезпечить управління ризиками, при якому основним елементам структури та діяльності фірми гарантується висока стійкість і захищеність від внутрішніх і зовнішніх ризиків.
The article considers the theoretical foundations of the concept of reputational risk, reputational risk management system (strategy, tactics, milestones and management methods), the potential risk to the reputation of the firm and an algorithm for reputation management are considered. Thus the problem of risk management is decided exclusively introduction of a comprehensive risk management technology that affects all aspects of the company. Development programs targeted measures for risk management at the enterprise level will provide risk management, in which the main elements and the structure of the company guaranteed high stability and protection from internal and external risks.
The article considers the theoretical foundations of the concept of reputational risk, reputational risk management system (strategy, tactics, milestones and management methods), the potential risk to the reputation of the firm and an algorithm for reputation management are considered. Thus the problem of risk management is decided exclusively introduction of a comprehensive risk management technology that affects all aspects of the company. Development programs targeted measures for risk management at the enterprise level will provide risk management, in which the main elements and the structure of the company guaranteed high stability and protection from internal and external risks.
Опис
Ключові слова
стратегія підприємства, репутація, тактика, алгоритм управління, reputational risk, reputation, managemen, strategy
Бібліографічний опис
Патлах І. М. Управління репутаційними ризиками в діяльності підприємства / І. М. Патлах // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 23 (1132). – С. 140-143.