Роль маркетинговых исследований в управлении предприятием

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Опис

Ключові слова

экономика, бизнес-процессы, управленческий аппарат, рынок, спрос, планирование

Бібліографічний опис

Гаврилова И. В. Роль маркетинговых исследований в управлении предприятием / И. В. Гаврилова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 177-179.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в