Наукове обґрунтування нових технічних рішень процесу гальмування колісних тракторів з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

доктор технічних наук

Рівень дисертації

докторська дисертація

Шифр та назва спеціальності

05.22.02 – автомобілі та трактори

Рада захисту

Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13

Установа захисту

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Науковий керівник

Самородов Вадим Борисович

Члени комітету

Марченко Андрій Петрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Осетров Олександр Олександрович

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016. Дисертація присвячена вирішенню актуальної науково-практичної проблеми щодо підвищення технічного рівня, а також керованості та гальмівної ефективності колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічними трансмісіями за рахунок наукового обґрунтування нових технічних рішень процесу гальмування на основі системного підходу до визначення основних закономірностей робочих процесів у безступінчастих трансмісіях, а також встановлення раціональних способів реалізації процесу гальмування та законів зміни параметрів регулювання гідрооб’ємної передачі. В роботі наведено методологію визначення раціональної структури та конструктивних параметрів гідрооб’ємно-механічних трансмісій для колісних тракторів, яка базується на орієнтуванні не тільки на кінематичні, силові та енергетичні параметри трансмісії при виконанні трактором технологічної операції "оранка", а й враховує особливості гальмування різноманітними способами та кількісні показники ергономічності трактора.
Thesis for a Doctor Degree in Technical Sciences: speciality 05.22.02 – Automobiles and Tractors. – National Technical University "Kharkіv polytechnic institute", Kharkiv, 2016. This thesis deals with the actual scientific problem which intersect with increasing of competitiveness, and also dirigibility and brake efficiency of the wheeled tractors with hydrostatic-mechanical transmissions at the expense of scientific grounding of innovative technology of braking process on the base of systems approach to determination of basic conformities to the law of working processes in such transmissions, and also choice of rational method of realization of process of braking and character of change of parameters of adjusting of hydrostatic-mechanical transmission at braking. The method of determination of rational structure and parameters of hydrostatic-mechanical transmission is developed in work for the wheeled tractors, which is based on the orientation not only on the kinematics, forces and power parameters of hydrostatic-mechanical transmission of the tractor for technological operation "ploughing" but also on the feature of change of kinematics and power parameters of transmission at braking of tractor by the varied methods, in addition considers the quantitative indexes of ergonomics tractor.

Опис

Ключові слова

колісний трактор, гідрооб’ємна трансмісія, робочий процес, динаміка гальмування, криволінійний рух, дисертації, wheeled tractor, hydrostatic transmission, working process, dynamics of braking, curvilinear motion

Бібліографічний опис

Бондаренко А. І. Наукове обґрунтування нових технічних рішень процесу гальмування колісних тракторів з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями [Електронний ресурс] : дис. ... д-ра техн. наук : спец. 05.22.02 / Анатолій Ігорович Бондаренко ; наук. консультант Самородов В. Б. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 477 с. – Бібліогр.: с. 279-319. – укр.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в