Диверсифікація експорту, як чинник забезпечення міжнародної конкурентоспроможності українських кондитерських підприємств
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті запропоновано шляхи зниження концентрації експорту для українських підприємств кондитерської галузі. Проаналізовано польський кондитерський ринок, як потенційний європейський ринок збуту української кондитерської продукції. Отримані результати дослідження можуть бути використані при розробці стратегії виходу підприємств кондитерської галузі на польський ринок, що дозволить зменшити концентрацію експорту та підвищити конкурентоспроможність даних підприємств на зовнішньому ринку.
The study was obtained the following results: first, the Ukrainian companies for the confectionery industry offered the following ways to reduce export concentration as the diversification of exports, the opening production in key markets and the development of the internal market; secondly, to ensure the international competitiveness of Ukrainian confectionery enterprises analyzed the current state of the confectionery industry in Poland as a potential European market for Ukrainian confectionery products; Thirdly, studied growth prospects of the Polish confectionery market on the basis of the forecast data of its key product segments.
The study was obtained the following results: first, the Ukrainian companies for the confectionery industry offered the following ways to reduce export concentration as the diversification of exports, the opening production in key markets and the development of the internal market; secondly, to ensure the international competitiveness of Ukrainian confectionery enterprises analyzed the current state of the confectionery industry in Poland as a potential European market for Ukrainian confectionery products; Thirdly, studied growth prospects of the Polish confectionery market on the basis of the forecast data of its key product segments.
Опис
Ключові слова
концентрація експорту, зовнішній ринок, імпорт, concentration of exports, foreign market
Бібліографічний опис
Шевченко М. М. Диверсифікація експорту, як чинник забезпечення міжнародної конкурентоспроможності українських кондитерських підприємств / М. М. Шевченко, К. О. Сапожнікова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 54 (1163). – С. 81-84.