Основні категорії теорії конкуренції
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті проаналізовані основні поняття теорії конкуренції. Систематизовано взаємозв’язок між дифеніціями конкурентний потенціал, конкурентоспроможність, конкурентні переваги. Згруповано основні ознаки поданих понять. Доведено, що конкурентоспроможність підприємства не є постійною властивістю і може виявлятися тільки порівняно з групою підприємств на певному ринковому сегменті.
The article analyzes the basic concepts of the theory of competition. Systematized relationship between difenitsiyami competitive potential, competitive position, competitive advantages. Grouped the main features presented concepts. It is proved that the company's competitiveness is not a permanent property of, and may be manifested only by comparison with the group of companies in a particular market segment.
The article analyzes the basic concepts of the theory of competition. Systematized relationship between difenitsiyami competitive potential, competitive position, competitive advantages. Grouped the main features presented concepts. It is proved that the company's competitiveness is not a permanent property of, and may be manifested only by comparison with the group of companies in a particular market segment.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, конкурентний потенціал, конкурентні переваги, конкурентний статус, competitiveness, competitive potential, competitive advantages
Бібліографічний опис
Другова О. С. Основні категорії теорії конкуренції / О. С. Другова, Ш. Амансеідов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 31-36.