Аналіз двигунів з модульним відключенням циліндрів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглядаються існуючі конструкції автомобільних двигунів, що реалізують різні способи відключення циліндрів. Виявлено недоліки і переваги двигунів з різними способами відключення циліндрів. Відмічається, що модульні двигуни мають найбільшу паливну економічність, однак вони відрізняються складністю та ненадійні- стю конструкції. Також наведено, що у безшатунному двигуні з кривошипно-кулісним механізмом крім можливості підвищення ефективного ККД через малі механічні втрати, конструктивно простіше реалізується модульне відключення циліндрів.
Regarded the constructions of automobile engines existed, in which the different processes of cylinder’s disconnection take place. Found the disadvantages and pluses of engines with different methods of cylinder’s disconnection. Marked that module engines have the highest fuel economy, but they are different with their ability to be more complex and unreliable construction. Also shown that in the crank-rocker engine without piston-rod has not only a possibility of increasing of effective Energy conversion efficiency because of low mechanical losses, where the module cylinder’s disconnection is implemented more easily

Опис

Бібліографічний опис

Колеснікова Т. М. Аналіз двигунів з модульним відключенням циліндрів / Т. М. Колеснікова, В. Г. Заренбін // Двигатели внутреннего сгорания. – 2016. – № 2. – С. 40-44.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в