Становлення та розвиток маркетингового аудиту в Україні та світі
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВД "ІНЖЕК"
Анотація
У статі розглянуто особливості європейського та вітчизняного ринків аудиторсько-консалтингових послуг, проаналізовано та узагальнено етапи розвитку маркетингового аудиту в Україні.
Опис
Ключові слова
послуги аудиторсько-консалтингові, глобалізація, конкурентоспроможність, база нормативно-правова
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Становлення та розвиток маркетингового аудиту в Україні та світі / П. Г. Перерва // Бізнес Інформ. – 2012. – № 1. – С. 191-193.
