Дослідження споживачів у брендингу
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові програми, сегментування ринку, кетинг, товарний бренд, бренд-менеджмент
Бібліографічний опис
Шевченко О. Л. Дослідження споживачів у брендингу / О. Л. Шевченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 грудня 2012 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 179-180.