Дослідження споживачів у брендингу

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові програми, сегментування ринку, кетинг, товарний бренд, бренд-менеджмент

Бібліографічний опис

Шевченко О. Л. Дослідження споживачів у брендингу / О. Л. Шевченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 грудня 2012 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 179-180.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в