Маркетингова стратегія виробничого підприємства в умовах економічної кризи. Сфера FMCG

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

антикризовий маркетинг, стратегічне планування, оптимізація витрат, конкурентоспроможність підприємств, управління підприємством, price, product, place, promoution

Бібліографічний опис

Сафонік О. Є. Маркетингова стратегія виробничого підприємства в умовах економічної кризи. Сфера FMCG / О. Є. Сафонік // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність : тр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 20 грудня 2015 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 45-46.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в