Автоматизоване вилучення рекламних текстів з контенту
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті було проаналізовано особливості кожного з функціональних стилів та визначено характерні риси рекламних текстів. Було визначено основні образні та стильові засоби, синтаксичні конструкції, що є найбільш характерними для рекламного тексту, та лексику, яка є найбільш вживаною у рекламі. Описано особливості структури рекламного тексту та на основі його аналізу у системі функціональних стилів та його особливостей на усіх мовних рівнях, виокремивши його найважливіші риси, створено алгоритм для визначення рекламного стилю тексту, який може бути використаний для блокування та очищення контенту веб-сайтів від рекламних пропозицій різноманітних компаній.
In the article were analyzed the features of each functional styles and the characteristic features of the advertising texts were determined. Were identified the basic imaginative and stylistic means, the syntactic constructions that are most characteristic of the advertising text, and the vocabulary that is the most used in advertising. The peculiarities of the structure of the advertising text are described on the basis of its analysis in the system of functional styles and its features at all language levels, the main features are identified, an algorithm is developed for determining the advertising style of the text that can be used to block and purify the content of web-sites from advertising offers of various companies.
In the article were analyzed the features of each functional styles and the characteristic features of the advertising texts were determined. Were identified the basic imaginative and stylistic means, the syntactic constructions that are most characteristic of the advertising text, and the vocabulary that is the most used in advertising. The peculiarities of the structure of the advertising text are described on the basis of its analysis in the system of functional styles and its features at all language levels, the main features are identified, an algorithm is developed for determining the advertising style of the text that can be used to block and purify the content of web-sites from advertising offers of various companies.
Опис
Ключові слова
стиль функціональний, слоган, фонетика, лексика, синтаксис, content, advertising text, functional style, slogan, phonetics, lexis, syntax
Бібліографічний опис
Бабкова Н. В. Автоматизоване вилучення рекламних текстів з контенту / Н. В. Бабкова, Л. М. Колодна // Вісник Нац. техн. ун-ту «ХПІ» : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 29 (1251). – С. 86-91.