Дослідження керуючого магнітного поля та вибір конструкції пружного шарніра з втулкою із магнітореологічного еластоміру підвіски колісного бронетранспортера
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуто питання використання магнітореалогічних еластомірів, які змінюють свій модуль пружності під дією керуючого магнітного поля, у якості матеріалу пружних втулок шарнірів важелів підвіски колісного бронетранспортера. Керування жорсткістю даних втулок дає можливість керувати і жорсткістю підвіски у цілому. За допомогою середовища "Femm" (Finite element method magnetics) досліджено розподіл керуючого магнітного поля у пружних втулках шарнірів та розглянуто можливі варіанти їх конструкції. Обрано перспективний варіант конструкції та матеріал наповнювача магнітореалогічного еластоміру, що в найбільший мірі задовольняють умовам отримання необхідної індукції та рівномірного її розподілу у пружній втулці шарніра.
Considered problems of using magnitorealogichal elastomers that change their modulus under the action of the controlling magnetic field, as a material of the elastic hinge sleeves wheeled armored vehicle suspension arm. Bushing stiffness data management allows you to control and stiffness of the suspension as a whole. With the help of the environment "Femm" (Finite element method magnetics) studied the distribution of the control of the magnetic field in elastic sleeves hinges and considered options for their designs. Selected promising embodiment of the filler material and magnitorealogichal elastomers that best satisfy the conditions of obtaining the necessary induction and its uniform distribution in the elastic hinge sleeve.
Considered problems of using magnitorealogichal elastomers that change their modulus under the action of the controlling magnetic field, as a material of the elastic hinge sleeves wheeled armored vehicle suspension arm. Bushing stiffness data management allows you to control and stiffness of the suspension as a whole. With the help of the environment "Femm" (Finite element method magnetics) studied the distribution of the control of the magnetic field in elastic sleeves hinges and considered options for their designs. Selected promising embodiment of the filler material and magnitorealogichal elastomers that best satisfy the conditions of obtaining the necessary induction and its uniform distribution in the elastic hinge sleeve.
Опис
Ключові слова
модуль пружності, жорсткість підвіски, магнітна індукція, гусеничні машини, stiffness of the suspension, wheeled armored vehicle, suspension, elastic modulus
Бібліографічний опис
Дущенко В. В. Дослідження керуючого магнітного поля та вибір конструкції пружного шарніра з втулкою із магнітореологічного еластоміру підвіски колісного бронетранспортера / В. В. Дущенко, А. О. Маслієв // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 5 (1227). – С. 173-178.