Експериментальні стендові дослідження спуско- підйомної операції при застосуванні безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В роботі підтверджена вірогідність результатів теоретичного обґрунтування щодо використання безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісії (ГОМТ) на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин (РНГС) шляхом порівняльного аналізу з експериментальними стендовими дослідженнями. В ході експериментального стендового дослідження застосовувався стенд, який налаштовувався за схемами «гідрооб’ємна передача (ГОП) – лебідка» та «ГОМТ з диференціалом на виході – лебідка». Обробка експериментальних даних відбувається за допомогою фільтра Калмана, з метою зменшення похибки приладів проводилися тарувальні характеристики валів. У процесі теоретичних досліджень процесу підйому і спуску вантажу були розроблені математичні моделі схем «ГОП – лебідка» та «ГОМТ з диференціалом на виході – лебідка».
The reliability of the results of the theoretical justification for the use of stepless hydrostatic-mechanical transmission (GOMT) on cars for repair of oil and gas wells (ROGW) by comparative analysis with experimental bench studies is confirmed in the paper. In the course of the experimental bench test, a stand was used, which was adjusted according to the schemes "hydrostatic transmission (GOP) - winch" and "GOMT with output differential - winch". The experimental data are processed using a Kalman filter, in order to reduce the error of the instruments, the calibration of the characteristics of the shafts was carried out. In the process of theoretical studies of the process of lifting and lowering the load, mathematical models of the circuits "GOP-winch" and "GOMT with output differential-winch"
The reliability of the results of the theoretical justification for the use of stepless hydrostatic-mechanical transmission (GOMT) on cars for repair of oil and gas wells (ROGW) by comparative analysis with experimental bench studies is confirmed in the paper. In the course of the experimental bench test, a stand was used, which was adjusted according to the schemes "hydrostatic transmission (GOP) - winch" and "GOMT with output differential - winch". The experimental data are processed using a Kalman filter, in order to reduce the error of the instruments, the calibration of the characteristics of the shafts was carried out. In the process of theoretical studies of the process of lifting and lowering the load, mathematical models of the circuits "GOP-winch" and "GOMT with output differential-winch"
Опис
Ключові слова
видобуток нафти, видобуток газу, ремонтні операції, фільтр Калмана, стенд, дослідження, hydrostatic-mechanical transmission, winch, stand, research
Бібліографічний опис
Островерх О. О. Експериментальні стендові дослідження спуско-підйомної операції при застосуванні безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин / О. О. Островерх, М. О. Мітцель, Є. С. Пелипенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 13 (1235). – С. 56-64.