Особливості управління ЗЕД на підприємстві алкогольної галузі

Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розкрита сутність зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовано ринок алкогольних напоїв України та охарактеризовано основні тенденції здійснення зовнішньоекономічної діяльності вітчизняними підприємствами. Запропоновано розглянути особливості здійснення ЗЕД ДП "Nemiroff". Наведено розрахунки застосування реклами, як маркетингового заходу при здійсненні ЗЕД. Розраховано економічний ефект та економічну ефективність запропонованого заходу.
The article reveals the essence of foreign economic activity. The alcoholic drinks market of Ukraine was analyzed and the main tendencies of foreign economic activity by domestic enterprises were described. It is proposed to consider the peculiarities of the implementation of the foreign trade activities of the "Nemiroff". The calculation of the use of advertising as a marketing event in the implementation of foreign economic activity is given. The economic effect and economic efficiency of the proposed measure are calculated.

Опис

Ключові слова

ефективність, конкурентоспроможність, збутова діяльність, експорт, дистрибуція, efficiency, competitiveness, sales activity, management of foreign trade, export, distribution

Бібліографічний опис

Федоренко І. А. Особливості управління ЗЕД на підприємстві алкогольної галузі / І. А. Федоренко, О. О. Малихін // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 153-156.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в