Публікація:
Реалізація підприємницького потенціалу шляхом спроби створення першого власного бізнесу

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Висвітлено значимість молодіжного підприємництва для розвитку економічної політики країни. Досліджено молодіжне підприємництво як особливий вид економічної активності молоді, його вплив на досягнення економічних інтересів та розкриття творчого потенціалу і самореалізацію молоді. Право кожної людини на реалізацію свого потенціалу, вільний і всебічний розвиток себе як особистості визначено Конституцією України. У роботі зроблено акцент, що економічний профіль навчання у Навчально-науковому інституті економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу формує у студентів підприємницьке мислення, забезпечує отримання різних компетенцій і можливостей підприємницької ініціативи та надає можливість спробувати втілити ідею в реальний проект, а саме створити власний бізнес в молодіжному середовищі з метою отримання прибутку і самореалізації. В роботі розглянуто проект з виробництва виробів для розвитку дітей віком до року, а також дітей з захворюванням аутизму, дитячого церебрального паралічу, а саме текстильних виробів (ковдр та подушок) по техніці "Бонбон", що являє собою різновид декоративно-прикладного мистецтва. Визначено їх функціональні характеристики: практичну, естетичну, оздоровчу та соціальну. Показано, що для реалізації цього бачення необхідно прорахувати мінімальний набір чинників: аналіз конкурентного поля, аналіз сильних, слабких сторін, можливостей та загроз, сформувати бізнес-модель та ціннісну пропозицію, визначити етапи реалізації проекту та прорахувати доходи та витрати. На базі цього сформовано послідовність дій при реалізації проекту: забезпечення наявності організаційно-правової форми підприємництва, аналіз ринку (конкурентів та попиту) і вибір напрямів збуту, розрахунок собівартості виробу, визначення ціни з урахуванням вимог ринку, розрахунок очікуваного економічного ефекту, аналіз результатів проекту та внесення коректив за необхідністю, подальше розширення підприємницької діяльності. Зроблено висновок, що розвиток молодіжної підприємницької діяльності потрібно розглядати як об'єктивну необхідність і реальність сучасного етапу розвитку України. А розвиток саме студентського підприємництва має зайняти особливе становище в системі державної молодіжної політики.
The significance of youth entrepreneurship for the development of economic policy of the country is highlighted. Investigated youth entrepreneurship as a special type of youth economic activity, its influence on the achievement of economic interests and the disclosure of creative pot ential and self-realization of youth. The right of every person to realize his potential, the free and all-round development of himself as a person is determined by the Constitution of Ukraine. The emphasis is placed on the fact that the economic profile of teaching at the Educational-Scientific Institute of Economics, Management and International Business forms students entrepreneurial thinking, provides various competences and opportunities for entrepreneurial initiative and provides an opportunity to try to translate the idea into a real project, namely, to create their own business in the youth environment for the purpose of profit and self-realization. The project is devoted to the development of children's products for the development of children under the age of one year, as well as children with autism, cerebral palsy, namely, textile products (blankets and pillows) by the Bonb on technique, which is a kind of decorative and applied art. Their functional characteristics are defined: practical, aesthetic, recreational and soci al. It is shown that in order to realize this vision it is necessary to calculate the minimum set of factors: analysis of the competitive field, analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats, form a business model and value proposition, identify the stages of the project implementation and calculate the revenues and expenses. On the basis of this, a sequence of actions was created during the project implementation: ensuring the availability of the organizational and legal form of entrepreneurship, market analysis (competitors and demand), and the choice of sales areas, calculation of the product cost, price determination taking into account market requirements, calculation of expected economic effect, analysis of project results, and Making corrections as necessary, further expanding business activities. It is concluded that the development of youth entrepreneurial activity should be considered as an objective necessity and reality of the modern stage of development of Ukraine. And the development of student entrepreneurshi p should occupy a special position in the system of state youth policy.

Опис

Ключові слова

молодь, Інтернет-простір, текстильні вироби, розвиток дитини, прибуток, витрати, own business, Internet space, textiles, costs

Бібліографічний опис

Літвиненко О. О. Реалізація підприємницького потенціалу шляхом спроби створення першого власного бізнесу / О. О. Літвиненко, М. В. Літвиненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 48 (1324). – С. 53-59.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в