Тьютор дистанційного та змішаного навчання

Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міленіум

Анотація

Наведено системний опис діяльності тьютора дистанційного та змішаного навчання на базі сучасного стану розвитку освіти у світі. Визначено вимоги до сучасного дистанційного курсу, надано характеристику головних учасників навчального процесу тьютора та студента. Підкреслюються важливі для тьютора (майстерність персональних знань) та студента (критичне мислення) складові. В організації навчального процесу звертається увага на персоналізоване навчання та модель 70:20:10 (поєднання неформального, соціального та формального навчання), на формування у студентів вмінь запитування. Для аналізу роботи тьютора пропонується використовувати навчальну аналітику. Призначено для магістрів, аспірантів вищих закладів освіти.

Опис

Ключові слова

відкрите навчання, дистанційне навчання, змішане навчання, соціальне навчання, неформальне навчання, майстерність персональних знань, компетентність, навчальна аналітика, запитування, критичне мислення

Бібліографічний опис

Кухаренко В. М. Тьютор дистанційного та змішаного навчання : навч. посібник / В. М. Кухаренко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Міленіум, 2019. – 307 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в