Публікація: Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний фармацевтичний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
комунікаційна політика, стимулювання збуту, маркетинг-мікс, продажі, споживачі, реклама
Бібліографічний опис
Романчик Т. В. Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства / Т. В. Романчик, О. Г. Зубков // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 15 листопада 2019 р. = Actual problems of industrial economy and logistics development : materials of 7th sci. and practical conf. with intern. participation, 2019, 15 November. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 262-263.