Публікація:
Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний фармацевтичний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

комунікаційна політика, стимулювання збуту, маркетинг-мікс, продажі, споживачі, реклама

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства / Т. В. Романчик, О. Г. Зубков // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 15 листопада 2019 р. = Actual problems of industrial economy and logistics development : materials of 7th sci. and practical conf. with intern. participation, 2019, 15 November. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 262-263.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced