Main sales techniques at the enterprise
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
doi.org/10.20998/2227-6890.2020.1.19
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
The article deals with the study of existing sales promotion techniques and their effective management. The idea that the proper use of sales techniques can significantly increase the level of awareness of the company and contribute to its successful development is substantiated. Trade has always been (and still is) a relatively simple, affordable and reliable business activity. But, we must admit that even in the age of fierce competition, not all modern top managers, office consultants, salespeople and agents have the sales techniques and relevant skills. How to successfully raise sales in an online store? How to increase company profits? How to manage sales effectively? By efficiency, we mean increasing sales. Unfortunately, there is no universal recipe for how to increase trade efficiency. Each company selects its own technique by trial and error, repeatedly testing it in practice. A meticulous approach is working - you need to gather staff with experience and good sales skills or to train your own team. Successfully chosen technique of effective sales answers all the questions asked. The paper provides recommendations for the use of sales promotion techniques. Describes how social networks can affect sales and brand, how accurate customer knowledge can increase existing customers' reach and reach new customers. It is hard to surprise a whimsical modern client. The market is overflowing with similar offers, each business has serious and dangerous competitors. Effective sales techniques (telephone, online, and so on) are a prerequisite for developing a company and maintaining stability in sales. The author focuses on how quality customer service provides a great advantage among competitors and increases the level of loyalty, and concludes that impact techniques depend on many factors
and are situational in use.
Стаття присвячена питанням вивчення існуючих технік підвищення продажів та ефективному управлінню ними. Обґрунтовується ідея про те, що саме грамотне використання технік продажів може значно підвищити рівень пізнаваності компанії та сприяти її успішному ро звитку. Сфера торгівлі завжди була (і залишається зараз) порівняно простим, доступним і надійним напрямом підприємницької діяльності. Але, треба визнати, що навіть в епоху жорстокої конкуренції далеко не всі сучасні топ менеджери, офісні консультанти, продавці й агенти володіють техніками продажів та відповідними навичками. Як успішно підняти продажі в інтернет-магазині? Як збільшити прибуток компанії? Як ефективно управляти продажами? Під ефективністю ми розуміємо збільшення обсягів продажів. На жаль, універсального рецепту, як збільшити ефективність торгівлі, не існує. Кожне підприємство підбирає власну техніку методом проб і помилок, багаторазово те стуючи її на практиці. Скрупульозний підхід дає свої результати – необхідно зібрати штат фахівців з досвідом і хорошими навичками у продажах або тренувати свою власну команду. Вдало обрана техніка ефективних продажів дає відповіді на усі поставлені питання. У роботі надаються рекомендації для використання технік підвищення продажів. Описується, як соціальні мережі можуть впливати на рівень продажів та бренд, як точне знання про клієнта може збільшити рівень продажів серед існуючих клієнтів і залучити нових. Примхливого сучасного клієнта важко чимось здивувати. Ринок переповнений схожими пропозиціями, у кожного бізнесу є серйозні і небезпечні конкуренти. Ефективні техніки продажів (телефоном, онлайн і так далі) – необхідна умова для розвитку компанії і підтримки стабільності у реалізації. Автор акцентує увагу на тому, як якісний клієнтський сервіс дає велику перевагу серед конкурентів та підвищує рівень лояльності, а також приходить до висновку, що техніки впливу залежать від багатьох факторів і є ситуаційними у використанні.
Стаття присвячена питанням вивчення існуючих технік підвищення продажів та ефективному управлінню ними. Обґрунтовується ідея про те, що саме грамотне використання технік продажів може значно підвищити рівень пізнаваності компанії та сприяти її успішному ро звитку. Сфера торгівлі завжди була (і залишається зараз) порівняно простим, доступним і надійним напрямом підприємницької діяльності. Але, треба визнати, що навіть в епоху жорстокої конкуренції далеко не всі сучасні топ менеджери, офісні консультанти, продавці й агенти володіють техніками продажів та відповідними навичками. Як успішно підняти продажі в інтернет-магазині? Як збільшити прибуток компанії? Як ефективно управляти продажами? Під ефективністю ми розуміємо збільшення обсягів продажів. На жаль, універсального рецепту, як збільшити ефективність торгівлі, не існує. Кожне підприємство підбирає власну техніку методом проб і помилок, багаторазово те стуючи її на практиці. Скрупульозний підхід дає свої результати – необхідно зібрати штат фахівців з досвідом і хорошими навичками у продажах або тренувати свою власну команду. Вдало обрана техніка ефективних продажів дає відповіді на усі поставлені питання. У роботі надаються рекомендації для використання технік підвищення продажів. Описується, як соціальні мережі можуть впливати на рівень продажів та бренд, як точне знання про клієнта може збільшити рівень продажів серед існуючих клієнтів і залучити нових. Примхливого сучасного клієнта важко чимось здивувати. Ринок переповнений схожими пропозиціями, у кожного бізнесу є серйозні і небезпечні конкуренти. Ефективні техніки продажів (телефоном, онлайн і так далі) – необхідна умова для розвитку компанії і підтримки стабільності у реалізації. Автор акцентує увагу на тому, як якісний клієнтський сервіс дає велику перевагу серед конкурентів та підвищує рівень лояльності, а також приходить до висновку, що техніки впливу залежать від багатьох факторів і є ситуаційними у використанні.
Опис
Ключові слова
management, profit, customers, advertising, управління, прибуток, клієнти, реклама
Бібліографічний опис
Lobas K. A. Main sales techniques at the enterprise / K. A. Lobas // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Actual problems of Ukrainian society development : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 1. – С. 105-109.