Математичне моделювання пускових режимів асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

doi.org/10.20998/2074-272X.2021.2.02

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Розроблено методи і алгоритми числового аналізу пускових режимів асинхронного електроприводу, які дають змогу розраховувати статичні характеристики і перехідні процеси з урахуванням насичення магнітопроводу і явища скін-ефекту в стержнях ротора. Математичною основою розроблених алгоритмів є проекційний метод розв’язування нелінійних крайових задач, метод продовження по параметру, метод Ньютона розв’язування нелінійних систем рівнянь, числового інтегрування нелінійних систем диференціальних рівнянь. Розроблені математичні моделі дають змогу здійснювати з високою достовірністю розрахунок пускових режимів у трифазних і двофазних координатних осях, що дає змогу аналізувати не тільки симетричні, але й несиметричні режими і прогнозувати особливості функціонування системи асинхронного електроприводу в заданих технологічних умовах експлуатації.
Created on the basis of developed algorithms calculation programs allow to carry out with high reliability calculation of starting modes both in three-phase and two-phase axes of coordinates that gives the chance to analyze not only symmetric, but also asymmetric modes and to predict special features of functioning of system of the electric drive in the set technological conditions of operation and to form requirements to development and adjustment of starting systems with the purpose of maintenance of power effective and reliable operation of system of asynchronous electric drives.

Опис

Ключові слова

перехідні процеси, насичення магнітопроводу, витіснення струму, компенсація реактивної потужності, transients, saturation of the magnetic core, current displacement, compensation of reactive power

Бібліографічний опис

Математичне моделювання пускових режимів асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором / В. С. Маляр [та ін.] // Електротехніка і Електромеханіка = Electrical engineering & Electromechanics. – 2021. – № 2. – С. 9-15.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в