Освітнє середовище у формуванні потреби майбутнього інжененра до професійного самовдосконалення
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
Анотація
Показано, що поняття освітнього середовища, незважаючи на його розвиваючий вплив на особистість студента й визначальну роль у формуванні педагогічних умов здійснення навчально-виховного процесу, ще не одержало належного відбиття в науковій літературі. Проаналізовано зміст освітнього середовища, його структуру, джерела й характер впливу на самореалізацію студентів. Обґрунтовуються найважливіші фактори, що визначають педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх інженерів до своєї професійної діяльності і готовності до професійного самовдосконалення.
It is shown, that the concept of educational environment, despite of its developing influence on the person of the student and determining role in formation of pedagogical conditions of realization of educational process, yet has not received appropriate reflection in the scientific literature. The contents of educational environment, its structure, sources and character of influence on selfrealization of the students is analyzed. The major factors which define pedagogical conditions of effective preparation of the future engineers to the professional activity and readiness for professional self-perfection are proved.
It is shown, that the concept of educational environment, despite of its developing influence on the person of the student and determining role in formation of pedagogical conditions of realization of educational process, yet has not received appropriate reflection in the scientific literature. The contents of educational environment, its structure, sources and character of influence on selfrealization of the students is analyzed. The major factors which define pedagogical conditions of effective preparation of the future engineers to the professional activity and readiness for professional self-perfection are proved.
Опис
Ключові слова
самореалізація, здібності, творчий потенціал, освітнє середовище
Бібліографічний опис
Ігнатюк О. А. Освітнє середовище у формуванні потреби майбутнього інжененра до професійного самовдосконалення / О. А. Ігнатюк // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. – Донецьк : ДонНТУ, 2009. – Вип. 4 (146). – С. 172-179.