Роль атестації персоналу в управлінні кар'єрою

Ескіз

Дата

2019

DOI

doi.org/10.32840/2707-9147.2019.84.3

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

У статті розглядається роль атестації працівників у процесі управління їх внутрішньо-організаційною кар’єрою. Відмічається, що ефективне управління кар’єрою має будуватися на всебічній оцінці працівника, відповідності його досвіду, навичок і особистісних якостей займаній посаді. У статті підкреслюється соціологічний аспект вивчення ролі атестації в управлінні кар’єрою, який полягає в дослідженні рівня поширення цієї практики в сучасних організаціях, очікувань персоналу від атестацій, думок керівників і служб по роботі з персоналом про їх ефективності. Зазначається, що соціальна проблема полягає в тому, що в управлінні кадрами не використовуються нові технології, оцінка персоналу суб’єктивна, а особистісні та професійні якості працівників не є підставою для кар’єрних просувань. У статті представлені дані соціологічного дослідження, спрямовані на вивчення впливу сертифікації на кар’єрний рух працівників. Опитування показало, що серед працівників профспілки майже половина оцінює їх кар’єру як вдалу, а чверть – менш успішну. Серед чоловіків все менше незадоволених кар’єрою, але відсоток тих, хто вважає свою кар’єру в союзі невдалою, більше, ніж жінок. Серед якостей, які роблять співробітників різних посад успішними у просуванні кар’єри, є такі набори якостей: для керівників – здатність ставити чіткі цілі, вміння планувати та організовувати керівництво; для професіоналів – здатність ставити чіткі цілі, вміння планувати та організовувати, орієнтовані на результат, вміння збирати та аналізувати інформацію, вміння працювати в групі; для технічних виконавців – це вміння працювати в групі, здатність ставити чіткі цілі, вміння аналізувати інформацію та вміння робити важку роботу. Існує різниця у просуванні кар’єри між чоловіками та жінками: кожна третя жінка взагалі не перейшла на вищу посаду, тоді як лише кожна п’ята людина цього не зробила. Стажування впливає на просування по службі в профспілці. Також на кар’єрний ріст працівників впливає кілька факторів, серед яких: досвід роботи, професійна компетентність та особисті якості. Насамперед працівники очікують від оцінок змін у системі винагород та штрафних санкцій, зміни розміру заробітної плати та виявлення професійно сильних працівників. У статті доведено, що сучасні умови діяльності організацій зумовлюють необхідність удосконалення роботи з кадрами, спрямованої на підвищення професіоналізму трудових колективів і працівників, посилення вимогливості до їх ділових якостей та результативності праці.
The article discusses the role of certification of employees in the process of managing their internal organizational career. It is noted that effective career management should be based on a comprehensive assessment of the employee, the relevance of his experience, skills and personal qualities of the position. The article emphasizes the sociological aspect of studying the role of certification in career management, which is to study the level of dissemination of this practice in modern organizations, staff expectations from certification, opinions of managers and personnel services about their effectiveness. It is noted that the social problem lies in the fact that new technologies are not used in personnel management, the assessment of personnel is subjective, and the personal and professional qualities of employees are not grounds for career advancement. The article presents data from a sociological study aimed at studying the impact of certification on the career movement of workers. The survey found that, among union workers, nearly half rate their careers as successful and a quarter as less or less successful. Among men, fewer are dissatisfied with their careers, but the percentage of those who consider their career in union to be unsuccessful more than women. Among the qualities that make employees of various positions successful in career advancement are the following sets of qualities: for managers – the ability to set clear goals, the ability to plan and organize leadership; for professionals - the ability to set clear goals, the ability to plan and organize, result-oriented, the ability to collect and analyze information, the ability to work in a group; for technical performers, it is the ability to work in a group, the ability to set clear goals, the ability to analyze information, and the ability to do heavy work. There is a difference in career advancement between men and women: one in three women did not move to a higher position at all, while only one in five people did not. Internships affect the career advancement of employees in the union. Also, several factors influence the career growth of employees, including: work experience, professional competence, and personal qualities. First of all, employees expect from the appraisals of changes in the system of rewards and penalties, changes in the amount of wages, and the identification of professionally strong employees. It is proved in the article that the modern conditions of activity of organizations cause the need to improve the work with personnel aimed at increasing the professionalism of labor collectives and employees, increasing the demand for their business qualities and the efficiency of work.

Опис

Ключові слова

менеджмент, кадровий персонал, професійна компетентність, працівники, управлінська діяльність, personnel certification, professional career, career management

Бібліографічний опис

Агаларова К. А. Роль атестації персоналу в управлінні кар'єрою / К. А. Агаларова, Н. О. Ляшенко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. / ред. кол.: В. П. Бех [та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2019. – Вип. 84. – С. 25-32.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в