Застосування брендингу в процесі ефективного розвитку підприємства

Ескіз

Дата

2016

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний фармацевтичний університет

Анотація

У статті розглядаються основні положення та принципи застосування брендингу. Показано важливість брендингу в сучасних ринкових відносинах та рівні розвитку бренду. Розглядаються проблеми бренду при виході на національний та міжнародний ринки. Проводиться аналіз існуючого стану брендингу в Україні та перспективи розвитку українських брендів.

Опис

Ключові слова

брендинг, принципи застосування брендингу, міжнародні ринки, позиціонування

Бібліографічний опис

Кобєлєв В. М. Застосування брендингу в процесі ефективного розвитку підприємства / В. М. Кобєлєв, В. В. Кольвах // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : зб. наук. робіт 4-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 24-25 березня 2016 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 496-503.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в