Галузевий та регіональний контекст підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки"

Анотація

Стаття присвячена питанню підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівня спеціальності 011 "Оосвітні, педагогічні науки". На підставі системного підходу розкрито сутність галузевого та регіонального контексту підготовки магістрів та докторів філософії в умовах технічного університету. Встановлено регіональну специфіку освітньої галузі, спрямовану на підвищення якості інноваційної підготовки і процесу навчання фахівців (різних напрямів: інженерного, економічного, управлінського тощо), процесу викладання (підвищення рівня майстерності, педагогічного потенціалу, формування викладацького лідерства тощо). Представлена розгорнута характеристика освітньо-професійної програми (ОП 011) та освітньо-наукової програми (ОНП PhD 011), які відповідають тенденціям розвитку спеціальності та ринку праці, місії та стратегії розвитку НТУ "ХПІ" до 2025 року. Окреслено інноваційні напрями модернізації підготовки магістрів та докторів філософії вказаної спеціальності в умовах технічного університету.

Опис

Ключові слова

галузевий контекст, здобувач вищої освіти, зміст підготовки, освітня програма, регіональний контекст, рівень підготовки, системний підхід, технічний університет

Бібліографічний опис

Галузевий та регіональний контекст підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк [та ін.] // International scientific innovations in human life : proc. of the 14th Intern. sci. and practic. conf., Manchester, United Kingdom, 4-6 August 2022 / ed. M. L. Komarytskyy ; Cognum Publishing House. – Electron. text data. – Manchester, 2022. – P. 243-248. – URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/08/INTERNATIONAL-SCIENTIFIC-INNOVATIONS-IN-HUMAN-LIFE-4-6.08.22.pdf, free (accessed 07.01.2023).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в