Публікація:
Розробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачів

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, конкурентоспроможність, реклама, економічна діяльність, ринкові відносини

Бібліографічний опис

Мельниченко О. М. Розробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачів / О. М. Мельниченко, М. В. Літвиненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 14-16 грудня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 247.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в