Гендерні стереотипи в рекламі

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

засоби масової інформації, особливості сприйняття інформації, досягнення маркетингової мети, увага аудиторії, ринкова економіка

Бібліографічний опис

Терещенко К. Р. Гендерні стереотипи в рекламі [Електронний ресурс] / К. Р. Терещенко // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. студ. і аспірантів, 14-15 квітня 2021 р. / ред. кол. В. М. Скляр [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – С. 469-471. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61901.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced