Публікація:
Інструменти формування іміджу підприємства на сучасному етапі

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж організації, інструменти формування іміджу, інструменти маркетингу, інтегровані маркетингові комунікації, ІМК, брендинг, ребрендинг, просування товарів та послуг, репутація фірми, престиж компанії, інформування споживачів, PR-діяльність, благодійна діяльність, пропаганда

Бібліографічний опис

Ільїна О. К. Інструменти формування іміджу підприємства на сучасному етапі / О. К. Ільїна, Д. В. Райко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 534.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в