Соціально-відповідальний маркетинг: принципи та особливості впровадження

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

сталий розвиток, соціальні цінності, традиційний маркетинг, спонсорство, благодійність, управління бізнесом, конкурентоспроможність, інвестиційна привабливість

Бібліографічний опис

Козлова О. А. Соціально-відповідальний маркетинг: принципи та особливості впровадження [Електронний ресурс] / О. А. Козлова, О. О. Куць // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листопада 2022 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 28-32. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63644.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в